הגורמים העיקריים להרס וכשל הסוללה במחשב הנייד

 המחשב הנייד הפך זה מכבר לא רק לאמצעי בידור, אלא גם לכלי עבודה רב עוצמה, ולכן בעת ​​בחירת הדגם הנכון, רובם כיום מתייחסים לא רק לעיצוב שלו, אלא גם מזמן הניידות שלו, כלומר כמה זמן עבודה אפשר לעבוד עם המחשב בין הטענה להטענה, במחשבים הניידים של היום כבר ניתן למצוא מחשבים שיכולים לעבוד 7-8 שעות רצוף לפני טעינה מחדש,  קריטריון זה מאפשר לכם להעריך כמה זמן יימשך העבודה שלכם על המחשב. לעתים קרובות לאחר זמן ממוצע של 2-3 שנים של עבודה עם המחשב, המחשב נייד פתאום לא מסוגל לעבוד ללא יותר מחצי שעה מבלי לחבר אותו שוב ושוב לטעינה.

אבחנה אפשרית לבעיה עם סוללה במחשב נייד

 במקרה זה, אנו יכולים לומר בביטחון שהסוללה של המחשב הנייד כבר “עשתה את שלה” והיא אינה מסוגלת יותר לתת תפקוה מספקת לעבודה (יש כאלה שלא שמים לב ל”רמזים” של מערכת ההפעלה שמודיעה שיש צורך בהחלפה של סוללה חדשה). והמשמעות היא שהמחשב הנייד יוכל לעבוד רק כאשר כבל החשמל מחובר לחשמל.אך הבעיה הגדולה ביותר נעוצה בעובדה כי בהפרעות הקלות ביותר באספקת החשמל, כיבוי פתאומי של המחשב ללא גיבוי הסוללה יכול לעיתים לגרום לבעיות בכונן הקשיח או לוח האם כתוצאה מקפיצת המתח החשמלי.

פעולה אופטימלית לסוללה במחשב נייד

 הדרך הקלה ביותר להימנע ממטרד כזה היא לבדוק מדי פעם את מידת הניצולת של הסוללה ואם מתגלה בלאי של יותר מ -70%, החלף מיד את הסוללה בסוללה חדשה. למטרה זו, צרכנים רבים משתמשים בכלי עזר חינמיים מסוגים שונים שניתן למצוא בקלות באינטרנט. אבל כאן נציג את הצד השני של המטבע: תוכנות כאלה מציגות לרוב את המידע הנכון כדוגמת תוכנה לבדיקת סוללה למחשב נייד,במידה והוחלט שיש צורך בהחלפת סוללה: צרו קשר עם אנשי המקצוע! במעבדה לתיקון מחשבים ניידים יוכלו לבצע במהירות ובמדויק באיכות עבודה גבוהה.

עצות חשובות לאחר התקנה סוללה חדשה למחשב נייד

 לבסוף, עצות חשובות מהטכנאים שלנו:
  1. לאחר התקנת סוללה חדשה, יש לטעון אותה טעינה ראשונית של לפחות 8 שעות.
  2. אין לעבוד עם מטען כל הזמן מחובר למחשב הנייד, שכן פעולה זאת מקצרת את חיי הסוללה.
  3. יש לפחות פעם בשבוע לעבוד על הסוללה עד שהמחשב הנייד מתרוקן,ולאחר מכן לטעון שוב עד ל 100%.
  4. הקפדה על נהלים אלו יאריכו את חיי הסוללה של המחשב.
כמה עולה תיקון מחשב?

כמה עולה תיקון מחשב?

העלות הממוצעת לתיקון מחשב היא 250 ₪ לשעה. אם תשכור טכנאי תיקוני מחשבים כדי להחזיר מחדש את המחשב שלכם לחיים, סביר להניח שתוציא בין 500-250

קרא עוד »
Rate this post