איך לפתור בעיה של טאבלט אסוס לא נדלק ?

משתמשים בטאבלט אסוס Asus Transformer Pad נפגעים לעתים קרובות מבעיה שבה הטאבלט לא נדלק. אם אתה נתקל באותה בעיה, יש לנו כמה צעדים שתוכל לנסות.ראשית, זה אולי נראה פשוט, אך וודא כי טענת כראוי את הטאבלט ע”י חיבור המטען. אם זה עתה רכשת את המכשיר, מומלץ לטעון אותו לפחות 8 שעות לפני שתפעיל אותו בפעם הראשונה. טען אותו באמצעות המטען שלו באמצעות חיבורו לקיר, ולא במחשב שלך שכן טעינה באמצעות USB יכולה לארוך הרבה יותר זמן.כמו כן לוודא שאתה לחיצה והחזקה של “כפתור ההדלקה ” כדי להפעיל אותו. הקשה עליו פעם אחת בלי להחזיק אותה לא תדליק אותה.

נסו את הצעדים הבאים לפתרון:

אם אתה בטוח שיש לך מספיק סוללה ואתה עושה הכל כמו שצריך, נסה את הצעדים הבאים:
  1. לחץ והחזק את לחצן ” עוצמת הקול למטה “, ואז לחץ והחזק את לחצן ” ההדלקה “.
  2. המשך להחזיק את שני הכפתורים עד להופעת המסך. ברגע שאתה רואה תמונה על המסך, שחרר את הכפתורים.
  3. לחץ על כפתור ” עוצמת הקול למעלה “. המכשיר אמור להפעיל כרגיל.
אם אף אחד מהצעדים הללו לא עבד עבורך, מומלץ ליצור קשר עם מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שמתמחה כם בתיקון טאבלטים. כאשר יתכן שיהיה צורך לשלוח את הטאבלט לאיבחון ותיקון במידת הצורך.

איפה לתקן טאבלט לא תקין ?

לידעתכם אצלנו במעבדה ניתן לקבל גם שרות תיקון לאייפד, החלפת מסך במחשב נייד, החלפת מקלדת וטיפול בבעיות התחממות של מחשב נייד, אנו מאחת המעבדות הגדולות בארץ לתיקון כל סוגי המחשבים הניידים וטאבלטים של יצרנים מובילים, ככלל עדיף לתקן מוצרים עדינים אלו רק במעבדות שמכירות את דרכי הטיפול בהם, שכן נסיונות של טיפול במעבדה ללא נסיון וחלקים יכול לגרום להרס המחשב או הטאבלט בצורה שלא ניתן יהיה לתקן  אותה לאחר מכן.
איסוף חינם מקבוק פרו

איסוף חינם מקבוק פרו

Rate this post