תיקון מחשב אפל

החלפת מסך מקבוק – מסך שבור או מרצד

לרוע המזל, למרות שמחשב המקבוק הינו מחשב מאוד אמין יתכן לעיתים שהמסך של המקבוק יפסיד לתפקד או ישבר בגלל סיבה זו או אחרת. מה הדרך הקלה לצאת מהמצב? איסוף המחשב מקבוק מביתכם והבאתו למעבדה שלנו, לקבל הצעת מחיר ואישורו של החלפת קיט מסך מקבוק, ולהתקין אותו באופן מקצועי. אנו יכולים לעשות זאת באופן מקצועי ואמין עם שירות מכל הלב בתיקון מק- Macbook .
תיקון מק

תיקון מק

 

החלפת סוללה של מקבוק MacBook – סוללה לא תקינה / נפוחה.

סוללה לא תקינה היא הנפוצה ביותר בתיקון – MacBook. הסוללה היא משאב עם אורך חיים מוגבל, לאחר זמן מסוים, היא ככל הנראה תאבד את הקיבולת באופן משמעותי. לפעמים הסוללה מתנפחת, כתוצאה של תגובה פיזית-כימית לא תקינה בתוך הסוללה. או שהיא פשוט מספיקה להיטען או שנגמרת מהר מאוד, התיקון מתרחש בצורה זו: יש להחליף את החלק על ידי התקנת סוללה מקורית חדשה במעבדה 

ניקוי נוזלים במקבוק – MacBook – נוזל שנכנס ל- MacBook שלך.

באיזו תדירות זה קורה? כל אחד מאיתנו אומר לעצמו: לא סביר שזה אי פעם יקרה לי. אבל בשלב מסוים, כוס קפה ,תה, סודה, מרק, מיץ יחדור למחשב שלך. התגובה הראשונה שלך צריכה להיות מיידית, כלומר כיבוי המחשב, ניתוק המטען ומומלץ את הסוללה. וכמובן הגעה מהירה למעבדת השירות לתיקונים שלנו. 

החלפת כרטיס מסך MacBook – תקלה בכרטיס המסך או שבב הווידאו.

הסימנים שמעידים על בעיה זו במקבוק הם: כיבוי או אתחול מחדש תחת עומס; המערכת לא מאתחלת בזמן שכרטיס המסך מתחמם, עיוות של התמונה על המסך (פסים רב-צבעוניים, דפוסים). תיקון מק MacBook במצב זה הוא די פשוט – החלפת שבב הווידיאו, ובמידת הצורך גם את הזיכרון של כרטיס המסך. יש להפקיד לאנשי מקצוע מתמחים עם ציוד מיוחד כפי שיש אצלנו, כי אחרת זה יוביל להרס לוח האם. 

החלפת SSD ו- HDD של MacBook – תקלה בכונן הדיסק הקשיח HDD או SDD.

אחת הבעיות המעצבנות ביותר. במקרה זה, לרוב לא ניתן לשמור נתונים, לכן אנו ממליצים לשכפל את המידע החשוב ביותר בכוננים אחרים או בשרתי אחסון מידע. תיקון מתרחש על ידי החלפת הדיסק במחשב המקבוק. 

החלפת מקלדת מקבוק בדגמי MacBook Air ו- Pro, – כשל חלקי או מלא במקלדת .

כאשר בעיה נוגעת למקלדת ה- MacBook שלך, היא תמיד יוצרת בעיות. גורמים לתקלות: נזק מכני (מנגנון המקש), נוזל שנשפך על המקלדת. תיקון מחשב אפל – זהו תיקון של החלפה מודולרית, שכולל החלפה קומפלט של כל המקלדת שיש לנו נסיון רב ! 

החלפת משטח עכבר במחשבי מקבוק MacBook

אם משטח העכבר ב- Macbook מפסיק להגיב בנגיעה של היד, פירוש הדבר שיש לו בעיה, כמו מגע עם מים או נוזל אחר נכנסו, תקלה מכנית , או התנפחות סוללה מתחת שגורמת לו להפסיק לעבוד. 

תיקון מחשב אפל – תיקון והחלפת לוח האם MacBook Pro

בואו ננסה להבין את זה מה זה אומר תיקון לוח אם, ללוח רכיבים אלקטרוניים, טרנזיסטורים, נגדים, מעגלי מיקרו, משדרים וכו ‘. אם יש מתח חשמלי במערכת, פגיעה ברכיב מסוים עקב בלאי טבעי, סביר להניח שהמחשב הנייד יתקלקל או יתחיל לעבוד בצורה לא נכונה. זהו מצב די בעייתי כשמדובר במחשב מאוד יקר. חובה שרק טכנאי מחשבים עם ידע במחשבי מק ידע לבדוק ולתקן מה הבעיה, אחרת מישהו חובבן יכול לגרום להרס המחשב.  

צריך להתקין את Windows ב- MacBook שלך?

לעיתים קרובות עולה השאלה האם כל הנתונים יימחקו בעת התקנת מערכת ההפעלה הנוספת, התשובה שלנו היא לא. כיום אין צורך לפרמט כונן קשיח כדי להתקין את Windows ב- MacBook. כל הנתונים שלך יישמרו ללא פגיכה בהם. ההתקנה דרך Boot Camp הינה הדרך הפשוטה לשלב בין Windows ו- MacBook.תיקון מחשב אפל – החלפת גומיות בתחתית מחשב מקבוק של MacBook בכל דגםבמידה ונתלשו לך או שנשחקו הרגליים התחתונות / גומיות ב- MacBook, אנו נחליף אותן במקוריות וחדשות.החלפת מסך למקבוק
איסוף חינם מקבוק פרו

איסוף חינם מקבוק פרו

תיקון מחשבים ניידים מעבדה

תיקון מחשבים ניידים

מחשבים ניידים הפכו לחלק חיוני מחיי היומיום שלנו, וכאשר הם מתקלקלים או זקוקים לתיקון, זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. הבנת היסודות של תיקון מחשבים ניידים

קרא עוד »
תיקון מחשב נייד

תיקון מחשב נייד

מחשבים ניידים הפכו לחלק מהותי מחיי היום-יום שלנו, וכמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, הם מועדים לבלאי ויכולים לפתח בעיות הדורשות תיקון. הבנת בעיות נפוצות של

קרא עוד »
Rate this post