לקנות או לתקן ?, הסיבות שתיקון מחשב נייד אינו הגיוני

כשמתרחש אסון קשה עם מחשב נייד, השאלה הראשונה שצצה בראשים רבים היא להכניס אותו לתיקון או לקנות חדש? אם אתה אחד האנשים האלה, תשמח לדעת שבמקרים חסרי סיכוי לכאורה, עדיין ניתן לעזור ולהציל את המחשב הנייד שלך. תמיד עדיף לקבל הצעת מחיר לתיקון מאשר ישר לשפוך כמה אלפי שקלים על מחשב נייד חדש.יש להבין בבירור באילו מקרים אף מעבדת מחשבים לא תבצע תיקון במחשב נייד מהסיבה הפשוטה שזו פשוט התחייבות חסרת משמעות.

באיזה מקרים לא מומלץ לתקן מחשב נייד ?

  • נזק מכני למחשב הנייד. אנחנו מדברים על זעזועים מכניים ושברים מרובים לפלסטיקת המחשב . זה עשוי לכלול נפילה מגובה רב, דריסת המחשב ע”י רכב רכב וכו’. לא ניתן לעזור כאן למחשב הנייד: כאשר כמעט עד בלתי אפשרי לתקן את חלקיו ואם כן עלות העבודה והחלקים כמעט תשתווה למחשב חדש. אתה יכול לנסות להעתיק נתונים מהדיסק הקשיח למחשב החדש שתקנה בעזרת טכנאי מחשבים במעבדה.
  • מחשב נייד שהולך וחוזר ממעבדות שירות במשך זמן רב. כאשר המחשב הנייד כבר ביקר במספר מרכזי שירות או בנקודות לתיקון מחשבים ניידים, הדבר מרמז שככל הנראה כבר לא ניתן לעזור לו.
  • מגע מי מלח במחשב הנייד. סבירות התיקון אינה סבירה, מלחים מפעילים תהליכים חמצוניים בחלק הפנימי של המחשב הנייד. החלפתם תהיה יקרה יותר מאשר לקנות חדשה.
  • גיל המחשב, כאשר המחשב הנייד עובד 5-8 שנים, תיקון החלקים שלו פשוט לא הגיוני מכיוון שהם מיושנים. קל וזול יותר לרכוש מכשיר חדש.

מקרים ותקלות שמעבדה שלנו שלנו מתמודדת

החלפת מסך שבור למחשב נייד, החלפת מאוורר למחשב נייד, החלפת מקלדת למחשב נייד וכו’ במקרים אלו אתה יכול לפנות בביטחון למרכז השירות למחשבים ניידים שלנו בראשון לציון, שם נסייע לך לפתור את הבעיה במהירות האפשרית, ביעילות ובמחיר שווה לכל נפש.ישנם מספר מקרים  שבהם ניתן “לחדש את המחשב הנייד”: כלומר החלפת כל מעטפת הפלסטיק של המחשב בחדש,מקרה נוסף של מחשב נייד שלא נדלק, גם פה יש לנו צוות טכנאים שמתמחים בתיקון לוחות אם ברמת רכיב, כולל תיקון מחשבי מקבוק.
איסוף חינם מקבוק פרו

איסוף חינם מקבוק פרו

תיקון מחשב אפל

תיקון מחשב אפל

תיקון מחשב אפל החלפת מסך מקבוק – מסך שבור או מרצד לרוע המזל, למרות שמחשב המקבוק הינו מחשב מאוד אמין יתכן לעיתים שהמסך של המקבוק

קרא עוד »
Rate this post