מה ניתן לתקן במעבדת מחשבים ?

 

תיקון מחשב נייד

כשבאים לתקן מחשב נייד יש לקחת בחשבון שהתהליך עצמו לא פשוט לחסרי ידע טכני , וכל מי שיצא לא לפרק ולתקן מחשב נייח בחייו , צריך לקחת בחשבון שהדבר לא פשוט בכל מה שקשור למחשבים ניידים ,  ובגלל זה תיקון מחשב נייד מצריך ראשית ידע נרחב על האופן שבו בנוי המחשב הנייד , וכמו כן איך לפרקו שכן למי שאין ידע טכני בקלות יכול בנקל בעת פירוק המחשב לשבור חלקים וקונקטורים מאוד עדינים שהאופציה אחר כך לתקנם יכול להגיע למאות רבות של שקלים ,
תיקון מחשב נייד

תיקון מחשב נייד

עלות תיקון מחשב נייד

בתיקון מחשב נייד עלות העבודה בדרך כלל כפולה מתיקון מחשב נייח , בגלל הזמן הרבה שמושקע בעבודה על המחשב שמצריכה זהירות רבה , בתיקון המחשב הנייד יש מספר רכיבים עיקרים שלרוב הם מצריכים תיקון בעקבות נזק שנגרם למחשב כתוצאה מנוזלים שנשפכו כל המחשב , כתוצאה משבר או נפילה , או מבלאי שנוצר במשך השנים , רוב התקלות הפופולריות הם מסך שבור של מחשב נייד, מקלדת של מחשב נייד שהפסיקה לעבוד, מחשב שמתחמם בכלל מאוורר לא תקין, דיסק קשיח ו/או לוח אם שהתקלקל כתוצאה מכך מחשב לא מגיב או שנדלק עם מסך שחור.

תיקון והחלפת מאוורר מחשב נייד

שהמאוורר במחשב הנייד לא עובד כמו שצריך אזי שאז הנ”ל מצריך תיקון מחשב נייד, ברוב המקרים פירוק של המחשב הנייד ,ניקוי גוף הקירור , השמת משחה תרמית חדשה והתקנת מאוורר חדש למחשב הנייד , תפתור את הבעיה מהיסוד ותחזיר את המחשב לעבודה סדירה.

תיקון מחשב נייד – תיקון לוח אם

בדרך כלל התקלה השכיחה בתקלה במחשב נייד שיום בהיר אחד מדליקים את המחשב ונתקלים במצב של מסך חשוך , כלומר ללא תצוגה, לרוב הבעיה היא בכרטיס מסך של המחשב הנייד לרוב סוג התקלות הנ”ל לא זול כי הוא מצריך פירוק של המחשב הנייד לגורמים לצורך הוצאתו החוצה, ולעבוד עם כלים מאוד מיוחדים להחלפת הכרטיס התקול בלוח האם , בתיקון מחשב נייד בתקלה מסוג זה בדרך כלל העלות היא סביב ה -1000 ₪ בממוצע תלוי בסוג הכרטיס מסך והמחשב.

החלפת מסך במחשב נייד

במידה ושברתם את המסך של המחשב הנייד , אל דאגה , בעבר עלות החלפת מסך למחשב נייד הייתה מאוד גבוהה ביחס להיום שהמחירים בהחלט סבירים , בהחלפת מסך של מחשב נייד – אנו נפרק את גב המסך של המחשב הנייד , עם המסך הוא מסך מגע אז נפרק גם את יחידת המגע , נוציא את המסך התקול או השבור ונתקין מסך חדש לפי המודל שקיים במחשב שלכם , בהחלפת מסך במחשב הנייד מצריך מידה רבה של זהירות בגלל עדינות המסך, ונתקלנו לא אחת בלקוחות שרכשו את המסך בשביל לנסות להתקין את המסך בכוחות עצמם ולבסוף שבור את המסך החדש. זה יכול להיות צ’יפ קטן או קבל מסוים או כל צ’יפ הוידיאו אבל תיקון מחשב נייד באזור לוח האם יהיה יותר כדאי מאשר לרכוש דרך האינטרנט לוח אם חדש.
תיקון מק

תיקון מק

מחשב נייד לא נדלק

תיקון מחשב נייד כאשר המחשב הנייד לא נדלק , לרוב הבעיה בדרך כלל במטען לא תקין או סוללה שמקצרת , במעבדת המחשבים הניידים שלנו אנו מחזיקים במלאי עצום של כל סוגי המטענים וסוללות , לכן ברגע שמגיע אלינו מחשב של בעיה שהוא לא נדלק בדרך כלל נבדוק ישר אם הבעיה נפתרת עם מטען חדש בשביל למנוע מהלקוח המתנה מיותרת , במידה וזה עדין לא עובד , יכול להיות בעיה של שקע טעינה שבור או רכיב בלוח אם שמקוצר מה שיצריך בדיקה יותר מעמיקה במעבדת מחשבים ניידים שלנו.

תיקון מחשב נייד – סוללה לא נטענת

לעיתים לקוחות נתקלים במצב שהסוללה חדלה לתפקד , והם משוכנעים שהסוללה במחשב הנייד הגיעה לסוף דרכה והם הולכים ורוכשים סוללה חדשה למחשב , ולאחר שהם מתקינים אותה הם נוכחים לדעת שגם הסוללה החדשה לא נטענת ומתפקדת , הדבר נובע בדרך כולל מרכיב אשר יושב על לוח האם שנקרא בקר טעינה שתפקידו לגשר ולווסת את הטעינה בין המטען לסוללה על ידי רכיבים מסוימים.

טכנאי מחשבים ניידים

טכנאי מחשבים ניידים מקצועי מפאת הניסיון הרב שנרכש במעבדה לרוב יודעים לזהות במהירות את מהות הבעיה ועקב כך להציע פתרון מהיר ללקוח ולמנוע המתנה מיותרת, במיוחד בל מה קשור בתיקון מק.
איסוף חינם מקבוק פרו

איסוף חינם מקבוק פרו

תיקון מחשב נייד

תיקון מחשב נייד

מחשבים ניידים הפכו לחלק מהותי מחיי היום-יום שלנו, וכמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, הם מועדים לבלאי ויכולים לפתח בעיות הדורשות תיקון. הבנת בעיות נפוצות של

קרא עוד »
Rate this post