כל כמה זמן מחשב נייד זקוק לניקוי

שאלה זו לעיתים קרובות מעניינת את בעלי המחשבים הניידים. בהתחשב בכך שכמעט אין מידע על הנושא הזה, והשאלה האם יש צורך לעשות זאת נעלמה כליל.

כיום, הרוב המכריע של המשתמשים כנראה יודע שאבק ופסולת נכנסים למחשב הנייד דרך פתחי האוורור של המחשב הנייד. לכן מכורח הנסיבות, לאחר זמן מה, המאוורר יתחיל לעבוד בצורה יותר רועשת, אבל והכי חשוב, מערכת הקירור תעבוד בצורה יעילה פחות. השלכות של בעיות מסוג זה משפיעות ישירות על תקינות פעולת המחשב הנייד אשר יכול לגרום למחשב להתחמם ולהיתקע או לקפוא כתוצאה מכך בשלב הראשון ועם הזמן זה יוביל לבעיות קשות עוד יותר. אם לא ניקיתם את המחשב שלך במשך שנתיים, הדבר יכול להשפיע ברצינות על פעולת לוח האם או המעבד. בעיות כאלה יכולות לגרום להרס של המחשב הנייד, שכתוצאה של חימום מתמשך בגלל פעילות לקויה שלך מערכת הקירור, לבסוף החום יהרוס רכיבים אלקטרונים שנמצאים על הלוח הראשי של המחשב. בנוסף שלא מומלץ להשאיר את המחשב הנייד פועל במקומות של הצטברות אבק, לדוגמא על ספה.

באיזו תדירות מחשב נייד זקוק לניקוי

באיזו תדירות מחשב נייד זקוק לניקוי

באיזו תדירות לנקות מחשב נייד

תדירות הניקוי מושפעת משני גורמים:

  1. בין אם בחדר בו המחשב הנייד עובד, ילדים או חיות מחמד;
  2. ובאיזו תדירות אתה משתמש במחשב נייד.

אם יש ילדים קטנים בבית, או חיות מחמד עם שיער, וגם כאשר המחשב הנייד משמש באופן אינטנסיבי למשחקים, עיבוד סרטונים ופעילויות אחרות הדורשות משאבים, אז יש לנקות את מערכת הקירור לפחות אחת ל 8 חודשים. .

אם אין בעלי חיים ותינוקות בחדר, והמכשיר פועל במצב בינוני, ניתן לבצע ניקוי בערך פעם בשנה.

אל תחסכו בפניה למעבדה לתיקון מחשבים ניידים

שאלה נוספת שמעניינת משתמשים היא האם ניתן לנקות את המחשב הנייד ואת מערכת הקירור בעצמך, ולחסוך בשירותיו של מעבדת המחשבים? אחרי הכל, אנשים רבים חושבים שאין שום דבר מסובך, בלפרק, לנקות ולהרכיב בחזרה.

אז, התשובה: אתה יכול לעשות הכל בעצמך אם אתה בטוח ביכולות שלך, אבל אם אין לך ניסיון כזה, אז מומלץ מאוד שלא כדי לא להחמיר את המצב, כי נסיונות של אנשים ללא ידע יכולים לגרום לנזק גדול יותר ע”י קיצור של הלוח אם או תלישת קונקטורים שונים על הלוח בנסיון פתיחת המחשב, לכן עדיף ליצור קשר עם מעבדת מחשבים נייידים מומלצת, אשר טכנאים עם ידע ונסיון יבצעו ניקיון מקצועי של מערכת הקירור או לחילופין יבצעו החלפת מאוורר למחשב נייד באחד חדש.

לסיכום

הכל תלוי באופן הפעלת המחשב הנייד, יש לנקות אותו מעת לעת. אם אתם עובדים על המחשב באופן אינטנסיבי בצורה יום יומית מומלץ אחת ל 7-8 חודשים, עם אתם עובדים בשימוש מתון – פעם בשנה. על מנת להגן על עצמך מפני תקלות אפשריות, צרו קשר עם מעבדת השרות שלנו לקבלת הצעת מחיר ואיסוף חינם למעבדה.

Rate this post