החלפת מסך ​​למחשב נייד

 

מהו מסך ​​למחשב נייד?

המסך של המחשב הנייד. הוא למעשה לוח גביש נוזלי, עם שני סוגים של תאורה אחורית ( כמעט לא בשימוש CCFL) ו- LED (LED). שבנוסף יש גם סוג הציפוי / גימור המסך (מבריק ומט), משטח מבריק ייתן תמונה בהירה וצבעונית יותר, אך תצטרך להשלים עם העובדה שהבוהק מהמסך יהיה מסנוור יותר, כאשר גימור מט יגן עליך מפניהם. 

מהם הרזולוציות הנפוצות של מסכים מחשבים ניידים ?

הרזולוציות הנפוצות ביותר הן:  1280X800, 1366×768, 1600×900 ו- 1920X1090 פיקסלים.עבודה במחשב נייד עם טקסט ומסמכים לא תדרוש רזולוציה גבוהה יותר מ- 1366×768. לעומת זאת, מעצבים או גיימרים שאכפת להם מהמסך הגדול ובבהירות טובה מעדיפים מחשב נייד עם מסך גדול בגודל 17.3 אינץ ‘ברזולוציה גבוהה Full HD 1920×1080. אך ככלל, צפייה בסרטים או משחק משחקי מחשב אינה דורשת רזולוציית מסך גבוהה. ישנם יצרנים רבים של מסכים למחשבים ניידים. יצרנים מסוימים משיגים זמני תגובה טובים, בעוד שאחרים מתמקדים באיכות התמונה על ידי שימוש בציפויים נוספים בתצוגות שלהם. כך הם משיגים בהירות רבה יותר, מגדילים את זווית הצפייה. המסך ​​הוא חלק מורכב ושברירי. כמעט כל נפילה של המחשב הנייד תהפוך למסך ​​שיכולה להסתיים במסך שבור. זה יכול להתבטא “כסדק” במסך , שבר פיזי , כתמים שחורים על המסך או פשוט חושך מוחלט ללא תצוגה כלל. כשזה קורה מתעורר הצורך בהחלפת מסך המחשב הנייד וזהו אחת הסיבות הנפוצות לפנייה למעבדה לתיקון מחשבים ניידים.

כמה עולה להחליף מסך במחשב נייד ?

כשאתם יוצרים קשר עם המעבדה לבירור עלויות, רצוי מאוד שתיידעו בטלפון את דגם המחשב הנייד שבו תרצו להחליף את מסך שכן כל דגם של מסך מתומחר לפי גודל המסך, רזולוציה של המסך, גימור המסך מט או מבריק, וכן אם המסך מגע או לא, בנוסף במחשבים של חברת אפל שצריך החלפת מסך במחשב מקבוק, בדרך כל מחליפים את כל היחידת מסך קומפלט כולל גב מסך, ציריות וכ”ו מכיוון שהפרדת המסך שם מורכבת במיוחד בגלל הדבקת המסך. לכן עפ”י מה שפירטנו מעלה, עלות מסך ​​עצמה וניתן לקבל הערכת מחיר כללית בטלפון אך קחו בחשבון שהיא לא מחייבת שכן רק לאחר שהמחשב מגיע למעבדה והמסך מפורק, ניתן לדעת בדיוק איזה דגם מסך מתאים בדיוק למחשב שלכם עפ”י מק”ט המסך שמופיע בגב המסך לאחר שפורק.

איפה מתקנים מסך שך מחשב נייד ?

חברתנו מכיוון שהיא גם יבואנית של כל חלקי החילוף מהספקים בחו”ל, ברוב המקרים אנו זולים בכ-20% פחות מהמעבדות הרשמיות בארץ וגם פרק זמן התיקון קצר יותר בהשוואה אליהם.התקשרו עכשיו 077-4000179 ואחד מנציגנו יתאם לכם איסוף חינם מערים ברחבי הארץ למעבדה או צרו קשר.
איסוף חינם מקבוק פרו

איסוף חינם מקבוק פרו

תיקון מסך מחשב נייד

תיקון מסך מחשב נייד

מסכי מחשב נייד הם מרכיב חיוני במכשיר, המספקים למשתמשים תצוגה ויזואלית של העבודה, הבידור והתקשורת שלהם. עם זאת, כמו כל מכשיר אלקטרוני, מסכי מחשב נייד

קרא עוד »
Rate this post